torek, 25. marec 2014

Tea Party / Čajanka


Lately I’m obsessed with England. Not because of attractions such as Big Ben, the London Eye, Piccadilly Circus, River Thames, Trafalgar Square, Buckingham Palace, Covent Garden, Madame Tussauds, ... and certainly not because of Harry Potter =). What attracts me is the countryside, typical English Tea Parties, English gardens that are hidden behind stone walls and melancholic, gray beaches.

Ever since I started re-watching a BBC’s TV show that my family and I watched when I was little, You Rang, M'Lord? (I’m currently watching Season 3), these cute tea parties started to occupy my mind full time. Hardly an episode goes by without tea, mini cucumber sandwiches and cherry cake baked by Mrs Lipton. I usually want to quickly realize my wishes, so I decided that I will have a Tea party!

I will post all the recipes this week!
Zadnje čase me navdušuje Anglija. Ne zaradi znamenitosti, kot so Big Ben, London Eye, Piccadilly Circus, reka Temza, Trafalgar Square, Buckinghamska palača, Covent garden, muzej voščenih lutk,… in še manj zaradi Harry Potterja =). Tisto, kar me privlači, je podeželje, tipične angleške čajanke, angleški vrtovi, ki so skriti za obzidji ter melanholične, sive plaže.

Odkar sem začela obujati spomine na BBC-jevo nadaljevanko You Rang, M'Lord? (trenutno sem pri 3. Sezoni) so me čajanke še toliko bolj začele matrati. Skoraj ne mine epizoda brez čaja, kumaričnih mini sendvičev in češnjevega kolača gospe Lipton. Ponavadi si želje rada hitro uresničim, zato sem se odločila, da bom imela Čajanko!

TRGOVINA POPOLNA DEKORACIJA

(I'm sorry English readers, this is for Slovenian readers only)
Hkrati je bila to idealna priložnost za predstavitev mojih sponzorjev - Trgovina Popolna Dekoracija. Toplina, ki jo predstavlja čajanka je enaka toplini, ki jo boste začutili, ko vstopite v njihovo trgovino, na Peruzzijevi ulici 82, v Ljubljani-blizu Supernove. Morda boste za trenutek pomislili, da ste zgrešili in vdrli na kakšno poroko / dekliščino / zabavo, saj so artikli tako kreativno postavljeni. Popolna pika na i pa je prijazna prodajalka. 

Njihove artikle sem poznala še preden so postali moji sponzorji. Dolgo časa sem iskala tipične ameriške, papirnate slamice in jih odkrila samo pri njih. Vsi, ki spremljate moj blog veste, da se veliko ukvarjam s tem, kakšno dekoracijo uporabim za pogrinjke. Stalno sem na lovu za trgovinami, ki prodajajo luškane stvari. Lepo je videti, da je takih trgovin tudi v Sloveniji vedno več. 

Tako boste v prihodnjih mesecih na mojih fotografijah opazili tudi njihove artikle in vsi, ki ste tik pred poroko, otroško zabavo, rojstnodnevno zabavo, dekliščino, kakršnokoli drugo zabavo ali pa ustvarjate svoj blog, tako kot jaz, boste vedeli kam zaviti po lep dekor. 

Odločila sem se, da bom recepte objavila posebej, tekom tega tedna, saj bi bila drugače objava čisto predolga =).

V sklopu čajanke sem uporabila:


Share:

12 komentarjev

  1. So lovely Neja!! who doesn´t love a cup of tea with those beautiful sweet treats??

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh čisto preveč luškane zadeve :) Boljše da ne grem blizu te trgovine, ker bi ziher preveč zapravila :S Predvidevam da imajo trgovino samo v Ljubljani? :) Ko me kaj zanese tja, jo definitivno preverim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa še dragi niso=). Je samo v Ljubljani ja, lahko pa kupiš v spletni trgovini pa pride paket do vrat =)

      Izbriši
    2. Ja ravno, ko sem napisala komentar sem videla, da imajo spletno stran :) ojej.. :)) Sicer pa zelo priročno :)

      Izbriši
  3. Great presentation for a delicious recipe!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta tvoja čajanka izgleda super. Te trgovine še nisem zasledil, pa čeprav se velikokrat peljem po Peruzzijevi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj a lahko pridem na čajanko? :D Zgleda res dobro, celo predobro in bi bilo škoda pojest ;) Za to trgovino sem pa izvedela že prej, ko mi je sestra prinesla letak iz poročnega sejma in že ta letak me je prepričal, da si moram pogledat kaj imajo. In zdaj imam njihovo stran pod priljubljenimi, tako da bom točno vedla kam iskat okrasne slamice, vrečke..., ko jih bom potrebovala, ker so res lušne!

    OdgovoriIzbriši
  6. Neja, res si lepo pripravila vse skupaj. Užitek je gledati fotografije pa še sline se nam cedijo ob tvojih dobrotah :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Yummy! Is it too late for me to come and join the party, girls? :)))

    Lu,
    www.balgarka.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  8. Na takšno čajanko bi se pa kar sama povabila. Izgleda božansko...

    OdgovoriIzbriši
  9. Neja, dobro, da sem bila sita, ko sem videla tole objavo! ;)

    OdgovoriIzbriši

Tell me something =)

© You CAN have your cake and eat it too. | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig